Ik moet er wel bij vermelden dat er kleine stukjes gereden zijn en dat ik ook aan het ramen afstellen ben geweest. Dit neemt natuurlijk ook wat extra stroom. Maar na een weekl is te snel vind ik.





Kachel schreefColon Man ik schrik me wild,
Wat kan ik er het beste bij tussen doen zodat ik de klem strakker om de min pool krijg? Verder aandraaien lukt niet meer, hij zit op z'n max.

Kachel schreefColonBlijkt dat de verbinding van de minpool niet goed contact maakt met de klem eromheen. Wat kan ik er het beste bij tussen doen zodat ik de klem strakker om de min pool krijg? Verder aandraaien lukt niet meer, hij zit op z'n max.


Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.