Vandaag schade rapport.. Er is een ringetje afgeknapt dat om de kogel zit onderaan de versnellingspook. hierdoor maakt hij geen verbinding meer. Op de foto heb ik het aangegeven. rechts zoals het moet zijn, en het onderdeel wat ik nodig heb!, en links de kapotte versie.
Weet iemand hoe dit heet? waar ik het kan halen? iemand een schade F waar ik het af kan halen? Ik heb MGFNL al gebeld, maar word nog terug gebelt, door iemand die er verstand van had.
Graag hoor ik opties van jullie

Uploaded with ImageShack.us
Mvg,
Michael




