Mijn grote liefde moet straks weer een grote beurt hebben en daar heb ik een paar vragen over.
Ik lees links en recht mensen praten over engine flush en ejector cleaner.
Aangezien mijn grote liefde al 12 jaar oud is waarvan 1.5 jaar in mijn bezit heb ik persoonlijk deze producten nog nooit gebruikt. Op zich lijkt het mij niet verkeerd om dat eens te doen.
*Als ik injector cleaner gebruik moet het brandstof filter daarna ook vervangen worden?
Zo ja...word dat tijdens een grote beurt gedaan?
Zo nee... kan ik dat zelf (makkelijk) doen?
*Begrijp ik het goed dat de olie compleet moet worden ververst nadat je engine flush hebt gebruikt?
Dit word tijdens de grote beurt gedaan toch?
Hoelang moet je rijden met die engine flush?
Ben zelf niet hoog begaafd qua motorvoertuigen techniek en ik heb geen garage/werkplaats dus ik kan zelf niet veel doen zodat het mij kosten scheelt tijdens een grote beurt.
(wat vloeistoffen ingieten kan ik dan weer wel




