Velen van jullie zullen mij nog niet kennen omdat ik nog niet met jullie op pad geweest ben naar events. Maar ben al wel een tijdje aanwezig op het forum (zie mijn voorsteltopic http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?f=13&t=9879. )
Nu is het zo dat ik vanuit het ''tuning-wereldje'' bij mijn MG ben gekomen. Waarbij ik ook iets leuks wil maken van mijn MG TF (al zal die niet zo extreme worden als de auto die ik hiervoor had).
Nu is het zo dat ik moderator ben van het Automaxx forum (402 events). Deze organiseren op 14 augustus 2011 in Assen het '' Great British '' evenement. Het zal natuurlijk leuk zijn als groep MG F/TF rijders daar op de paddock te staan. Natuurlijk is het ook leuk om hier in een lange rij naartoe te rijden.
Mochten jullie intresse hebben stuur mij dan een berichtje (voor vragen) of vul in dit topic je naam aan als je er zeker bij wilt zijn, dan zal ik voor een mooie plek zorgen.
http://www.greatbritish.nl

Groeten,
Daniël
Lijstje die zich hebben aangemeld:
1. MGTF160
2. Ultimate
3. Blue Trophy
4. HansZ
5. RicardoMGF
6.
7.
8.
9.
10.



