



Kachel schreefColonIk vond mijn F ook niet goed remmen maar had nog wel goede schijven en blokken.
Ik heb de boel losgehaald, klauwen gangbaar gemaakt en de remolie ververst/remsysteem ontlucht. Dit heeft een behoorlijke verbetering opgeleverd maar het is uiteraard geen echte upgrade.

Remieme schreefColon zijn ook de 280mm schrijven een optie. Kan je de oem callipers blijven gebruiken en passen je velgen nog steeds zonder aanpassingen.




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.