De auto rijdt verder prima en geen trillingen in de aandrijving of naar links of rechts trekken.











Andros schreefColonHet is inderdaad te hopen dat het meevalt maar of ze die deuk er zo uit krijgen, sterkte. Volgens mij heb je trouwens hetzelfde probleem als mij, wat voor banden liggen daar eigenlijk onder? Schijnt bij een F nogal veel verschil te maken kwa grip, zeker vanachter...

Cagivist schreefColonIk heb toyo's na de aankoop laten zetten en van uitbreken geen last, iets wat ik enorm had in den beginnen.
Waren dan ook 2 zomerbanden en 2 winterbanden die er op zaten met dan nog een verschillend profiel.



ttdesign6 schreefColonCagivist schreefColonIk heb toyo's na de aankoop laten zetten en van uitbreken geen last, iets wat ik enorm had in den beginnen.
Waren dan ook 2 zomerbanden en 2 winterbanden die er op zaten met dan nog een verschillend profiel.
Gedoemd om te mislukken dus eigenlijk![]()

Cagivist schreefColonttdesign6 schreefColonCagivist schreefColonIk heb toyo's na de aankoop laten zetten en van uitbreken geen last, iets wat ik enorm had in den beginnen.
Waren dan ook 2 zomerbanden en 2 winterbanden die er op zaten met dan nog een verschillend profiel.
Gedoemd om te mislukken dus eigenlijk![]()
Viel echt niet mee te rijden


Kachel schreefColon23-02 gaat hij naar het schadeherstelbedrijf, ze verwachten hem in twee dagen klaar te hebben.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.