















Bruno schreefColonDat hebben ze jammer genoeg allemaal. T'heeft te maken met de blaasmonden die erachter zitten in combinatie met luchtvochtigheid en het type weer op dat moment. Kan je niks aan doen spijtig genoeg. Ik heb al eens geprobeerd de olietemperatuurmeter volledig dicht te spuiten met kit, achteraan, maar ook dat hielp niks. Gewoon iets typisch MG zeg maar, en als je het origineel wil, hoort dat er dus bij.
Bruno schreefColon Dat kan ik eens checken wat ik heb ze gewoon liggen.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.