


Kevin schreefColonToevallig als je de koppeling indrukt?
Kijk eens onder het pedaal, daar zit een schakelaar(tje) kwartslag draaien en eruit halen. De pin die erin zit krachtig aan trekken (niet zo hard dat je deze sloopt) en terugplaatsen. Meestal helpt dit...


Ian schreefColonDat probleem heb ik ook gehad. Achter je rem drukt een staafje een knopje in. Hij flikkerde omdat hij dit onvoldoende indrukt. Ik heb op mijn staafje dubbelklevende tape geplakt. Probleem opgelost omdat hij het voldoende nu indrukt maar je moet zeer acrobatisch zijn en geduld hebbe om eraan te geraken.



Bruno schreefColonOok ik verdenk de schakelaar. Gewoon deze er even uitdraaien, testen en ....vervangen ! Voor wat hij kost, moet je er niet aan beginnen herstellen, want dat is toch maar tijdelijk. In één keer vervangen en probleem opgelost.
ErikB schreefColonHalsbrekend toeren uithalen om aan de schakelaar te geraken, hem eruit halen, flink uit elkaar trekken en terug plaatsen. 'k Heb het bij de onze 2x hoeven doen op 11 jaar tijd. Voor een tijdelijke herstelling valt dat dus wel mee.






ErikB schreefColonHalsbrekend toeren uithalen om aan de schakelaar te geraken, hem eruit halen, flink uit elkaar trekken en terug plaatsen. 'k Heb het bij de onze 2x hoeven doen op 11 jaar tijd. Voor een tijdelijke herstelling valt dat dus wel mee.

Carl schreefColonErikB schreefColonHalsbrekend toeren uithalen om aan de schakelaar te geraken, hem eruit halen, flink uit elkaar trekken en terug plaatsen. 'k Heb het bij de onze 2x hoeven doen op 11 jaar tijd. Voor een tijdelijke herstelling valt dat dus wel mee.
Nog nooit de weerstanden van de ventilator vervangen van een LHD met airco? Volledig nieuwe definitie van halsbrekend hoor.....
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.