






Kachel schreefColonEr zit nieuw schroefdraad in en de bout zit er dus ook weer in![]()
Maar doordat ik de deur er nu strakker in heb, krijgt het raam ook meer tegendruk. Als ik de deur (heel) zachtjes dichtgooi dan geeft het raam nu zoveel tegendruk dat hij niet in het slot valt. Maar met iets meer kracht sluit hij prima!
Nu is mijn vraag, is het schadelijk voor het raam en of raammechanisme nu het raam meer tegendruk krijgt bij het sluiten van de portier?

Anders eerst eens kijken of uw deur juist afgesteld staat.
Vergelijk de deurpositie eens tov het voor- en achterspatbord.
Gewoon zo laten. Beter een deur die je iets harder moet dichtslaan, en een raam dat degelijk afsluit, dan andersom.



Kachel schreefColonNu heb ik glasstop E kapot gedraaid.... het schroefje dan. Iemand enig idee of dit schroefje alleen tapt in de glasstop zelf of dat er ook nog een moertje achter zit?

Ik heb nog 2 van die oranje raamstops (verstevigd model) liggen die ik niet gebruik.
Mocht je die nodig hebben hoor ik het wel



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.