Gisteren maar opnieuw een mailtje gestuurt, nu met leesbevestiging maar wederom nada
Iemand al wel eens een reactie van hun kant gekregen en duurde dat dan ook zo lang






Bruce schreefColonDie Britten moet je altijd bellen, om een of andere rare reden willen ze helemaal niet zo graag verkopen en doen er dus geen moeite voor.




Bruce schreefColoneiland bewoners blijven toch een raar volk, ik kan het weten..

Ultimate schreefColonBruce schreefColoneiland bewoners blijven toch een raar volk, ik kan het weten..
Ow... Vertel!

Bruce schreefColonUltimate schreefColonBruce schreefColoneiland bewoners blijven toch een raar volk, ik kan het weten..
Ow... Vertel!
algemeen bekend dat ik van het boeven eiland kom...



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.