






Is er dan niet iets anders aan de hand?
Remieme schreefColonHet licht eraan waar je het plasje koelvloeistof vindt.
Moest mijn F ook regelmatig bijvullen a.g.v. een lekke radiator.
Heb je geen mayo aan de oliepeilstok gevonden?




jantje schreefColon de vorige keer was het gedaan in een Landrover garage en zij plaatsen een (wat dacht je) LR pakking. Volgens de huidige garage (ex Rover) is dat niet noodzakelijk altijd de beste oplossing. Zij beweren nu een betere pakking geplaatst te hebben.
BTW de garagist waar ik ga staat met een 3-tal F-jes en Tf-jes te koop en een 2-tal die daar door de eigenaars overwinteren. Hij wordt stilaan een echte specialist van het model. Hij zegt het zelf
(maar misschien is dat wel omdat ik één van zijn betere klanten aan het worden ben...)


Ik begin hier al terug spijt te krijgen dat ik dan toch na jaren twijfelen een Mg gekocht heb!
Dacht dat die LR pakking wel degelijk de beste was dus wat hebben ze er dan nu tussen gestoken? En wat zit er bij die van mij tussen?

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.