
Dat rood omcirkelde vonkje lijkt daar niet thuis te horen. Iemand wel eens vaker gezien en is het eenvoudig te herstellen? Lijkt alsof er ergens wat zaken tegen elkaar komen die dat niet horen te doen
Is een TF 135 MPi uit 2002 overigens.













Andros schreefColonMerci voor alle reacties, komende week nieuw bobijntje regelen en het wagentje bolt weer. Ik leer elke dag wat bij hier





Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.