




RemcovanKuilenburg schreefColonHet is iets meer dan alleen de bovenkant vervangen.


Bruce schreefColonKop, kabelboom en ECU, of is er nog meer dat moet worden uitgewisseld?



LEBLAR schreefColonIk ga met Bruno en Sander mee. Vergeet ook de eindoverbrenging niet!
), dan kun je een veel hogere top halen? 
Bruno schreefColongewoon motorswap en vervangen van ecu,5as, kabelboom, enz. enz...
Best mogelijk, mits de juiste uitrusting en ervaring....nog steeds een leuk zomerklusje![]()

BlackFox schreefColonLEBLAR schreefColonIk ga met Bruno en Sander mee. Vergeet ook de eindoverbrenging niet!
Of net niet? De eindoverbrenging van een MPI is langer dan die van een VVC dacht ik?
Als je dus er een 160pk VVC in zou lepelen (), dan kun je een veel hogere top halen?
![]()
Maar dan zou hij eventueel wel vrij doods kunnen aanvoelen in lage toeren.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.