Kortom, brandt maar los!









ttdesign6 schreefColonNu denk ik sowieso dat als je met een beetje aardige middelen je auto keer op keer goed schoon krijgt je niet verkeerd wast![]()
Daar hoeven zeker ook geen speciale middelen voor aan te pas te komen om hem mooi blinkend te maken. Heb ik al te vaak bewezen.



BlackFox schreefColonGeen spons ook niet, als je toch zo veel mogelijk schade wilt vermijden.
Schaapswol- of microvezelhandschoen.
En die lakdikte zegt overigens niks over een slechte manier van wassen, eerder van het spuiten of eerder polierwerk.
Bekijk de auto onder spots of in de zon, dan zie je pas de schade
k had het meer over mijn manier van poetsen. Ik was de auto nu lang genoeg om te weten dat hij met enkel een sopje ook kan blinken. Daar lijdt verder geen enkele auto onder. Zelfs na 10 jaar blinken onze andere auto's zonder ingewikkelde middeltjes.
En natuurlijk moet je spons schoon zijn met voldoende water. Als je dit niet weet moet je bij voorbaat geen auto's poetsen.






Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.