nee, je kan de plaatjes
hier en
hier vinden.
De afstand is eigenlijk noodzakelijk, opdat er niet teveel nat op de filter zou geprojecteerd worden, evenals een te veel aan stof, ondanks men pleegt te zeggen dat de afstand dient gerespecteerd te worden om het ram-air principe te laten werken, maar dit lijkt echter een fabeltje te zijn.
Wat wel als een paal boven water staat is dat een schild ronde de K&N, de warmte beter weg houdt van de filter, en de aangevoerde lucht perfect laat circuleren rond de cone. Een bracket zorgt er dan weer voor dat de lucht ten allen tijde perfect wordt "gehapt" door de buizen, en dat ze na jaren nog steeds perfect hangen, in tegenstelling tot de tie-rap montage.
De bracket is te koop bij Erik B.