Omdat het bereik van mijn afstandsbediening voor de centrale vergrendeling echt miniem was (ik moet echt naast de auto staan wil ik hem open krijgen) heb ik de batterij maar eens vervangen. Direct ook maar een nieuwe batterij in het andere kastje van de reserve sleutel doen dacht ik bij mezelf, en toen bleek dat er intern (nogal veel) verschil in beide kastjes zat:



Achterkant (kant van knopjes):


Dat blauwe aanhangsel is waarschijnlijk niet standaard (misschien heeft de vorige eigenaar geprobeerd het bereik te vergroten door dat er aan vast te solderen (werkte niet, draadje zat dan ook niet meer vast)
Wat betekent dit? Is er 1 van deze kastjes after-market?
In het instructieboekje staat trouwens een heel verhaal over SUPER lock (de knop 2x 1 seconde inhouden gedrukt ofzo??) tis me nog nooit gelukt om mijn auto op superlock te krijgen, hoe doe ik dit?
alvast bedankt voor de reacties!
GR Ruben






