




Hippert schreefColonIk wist dat je met die cat-bypass niet door de apk keuring komt.
Maar wanneer word de DB´s van de uitlaat gecontroleerd?
En veranderd er wat aan de uitstoot als je de demping er uithaald? Of is dat puur voor geluid?

Tukker schreefColonDemping heeft geen effect op CO maar de cat wel en daarom kom je niet door de APK. (imo)

LEBLAR schreefColonwat niet wil zeggen dat je auto niet aan de eisen hoeft te voldoen tussen de keuringen door.
In je begin posting was je vraag of het wettelijk is toegestaan. Het antwoord is; nee. Je mag formeel geen (vermogen verhogende) veranderingen aanbrengen.

LEBLAR schreefColonHet ductape was tijdelijk zoals hij in het filmpje aangeeft. Later is de boel dichtgelast.



Tukker schreefColonDit is niet de orginele uitlaat maar een Miltec. In vak B zit normaal ook gaaswatten (ofzoiets)
Als je alleen de watten verwijderd verandert het geluid al.



Bruno schreefColonWaarschijnlijk geen koek-koek, maar wel koek-koek om dit te veralgemenen![]()
Hangt af van wagen tot wagen en configuratie tot configuratie. Sommige wagens hebben de tegendruk op dat moment nodig, anderen, wegens hun configuratie, hebben tegendruk genoeg en hebben meer flow nodig in de uitlaatpot.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.