Nu is alles aangesloten, alleen krijg ik geen goed signaal voor het meten van het aantal toeren. Als het goed is moet dat ding aangesloten worden op de bobine of op de computer (de aarde, het contact en de dimmer van mijn dashboard zijn al gevonden...).
Kan iemand mij helpen aan een bedradingsschema of iets dergelijks van de bobines en de computer?
Zanx in advance..
Groet, Jan.
-----------------reply Bruno -------------------
Download op volgende link het werkplaatshandboek :
http://mgfcup.free.fr/Rave_CDROM/
Alle info die je nodig hebt !
opstarten met de exe file en daarna pdf manueel openen, anders werkt het niet omdat een deel weggelaten is (het Rover-gedeelte)
-----------------reply Ghostrider-------------------
Die tweede toerenteller heeft nog steeds geen signaal...
Krijg van de zomer wel een copleet nieuwe ontsteking ering, maar kan eigenlijk niet wachten tot die erin zit (toerenteller kan daar op aangesloten worden naar het schijnt).
Kan het zijn dat er bedradingsschema's zijn van de MG-F, van alle electra, en dat die niet in het werkplaatshandboek zitten??
Grt.
-----------------reply Sander-------------------
Als je achter je auto staat en je kijkt op de connector is het het contact rechts boven in de stekker, Daar meten ze iig mijn toerental voor op de testbank.............
-----------------reply ghostrider-------------------
$W%$#@@%#@%$#@$##!!!!
Is weer niet gelukt!!
Het bedrijf waar ik de toerenteller heb gekocht kon hem niet aansluiten. Zij weten alles van Honda's maar nix van MGs... ..
Ze wilden de teller wel terug nemen in ruil voor een tegoedbon. Ze hebben tot dus ver nog geen kosten gerekend gelukkig. Maarrrr, hij doet het nog steeds niet en wil de moed nog niet opgeven Terugbrengen kon zeiden ze later ook nog..
Mocht eerst nog her en der informeren, of er ergens nog wat kennis in die richting zit.
Sander, jij had het over een connector, waar ze op de testbank je toerental van aflezen.... Waar zit die precies??
Heeft iemand anders nog informatie over deze materie??
bvd
-----------------reply Jupilerman-------------------
kijk hier eens voor elektrische schema´s
http://www.mgfcar.de/schedules/index.htm
cheers,
jup