Mijn MGF heeft met de cat-by pass en daytona uitlaat de gewoonte om pop geluidjes te maken. Persoonlijk vind ik het fantastisch. Echter zag ik vandaag een F(hardtop, goudkleurig) rijden vandaag van turnhout en afslaan in herentals die ook een sportuitlaat had en zelf bij terugschakelen een lichte vlam soms vertoonde. Aan te horen, zat hij toch wel stevig in hoge toeren







