




captainflurk schreefColonBlijkbaar is het de kabel... Wat is daarvoor een goeie prijs? Ik heb inderdaad nog geen reset gedaan. Ik denk geen lek want als hij blijft hangen en ik geef even kort gas geef is het terug ok.

als ik me niet vergis zat dat rond de 90 euro.



Sander schreefColon330 ex montage is normaal. Echter is de verkrijgbaarheid van nieuwe kabels zeer slecht (geweest?).
Ook is montage een hel. Reken op een dag werk met veel vloeken.
Ik heb nog 2 gebruikte kabels liggen.
Ongeveer 95dkm van mijn F van 1997.
2009 vervangen voor een compleet TF135 schakel systeem.
Als je interesse hebt stuur je maar een PB met wat je er voor over hebt.

eentje gestoken binnen het uur wel met 2 man op een hefbrug zonder demontage van de middenconsole.

mrcarribean schreefColonalez sander
een dag werk dat is wel lang, vorige keer eentje gestoken binnen het uur wel met 2 man op een hefbrug zonder demontage van de middenconsole.
mrcarribean
![]()
![]()


Sander schreefColonvervangen voor een compleet TF135 schakel systeem.


BlackFox schreefColonDan is of jouw mechanisme of de kabels versleten

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.