










Kachel schreefColonMaar dat polijstmiddeltje voor de achterruit lijkt mij ook wel wat, is dit alleen via e-bay te bestellen?


kostos schreefColonheb een schuimrubberen rol over de hele lengte van de ruit gemaakt (kun je bij elke doe t zelf winkel kopen voor weinig) en als je dan de kap inklapt krijg je geen vouwen in je ruit..maar doe het voorzichtig want met deze temperaturen heb je zo een scheur in je ruit

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.