Mijn F á la 1996 heeft een knopje voor de mistlampen aan de voorzijde. Als ik deze indruk gaat ook het lampje branden dat in dit knopje zit.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit standaard in de F zit (correct me if i'm wrong), of is dit ook zoiets als de achterruit verwarming dat de voorbereiding er wel is maar dat je het zelf moet afmaken indien gewenst??
Het zou anders natuurlijk ook kunnen dat de voorbumper van mijn F ooit gesneuveld is en dat er een bumper zonder mistlampen op is gekomen.
Dus, aan jullie de vraag...



