Heb vandaag telefoon gehad en hij kan gemaakt worden. Moet het wel voorschieten omdat de tegenpartij van nederland komt. Bon, als ik daar mijn mgke mee terugkrijg ...
Inderdaad, Erik. Dat ik op dat moment nog te horen moest krijgen dat ik niet geholpen zou worden, gaf me wel helemaal een rothumeur.
Gelukkig kon ik nog zelf naar de garage rijden.
Bruno, 't is inderdaad wel zo en 't is spijtig dat het met die faillissementen altijd zo gaat. Nochtans hadden ze mij (via de bank waar m'n vrouw werkt) gezegd dat je dat geld normaal zou moeten kunnen terugvorderen (is wel een hele procedure en de vraag is of je het dan wel degelijk terugkrijgt), maar voor dat geld ga ik nu niet onozel doen. 't Is nu zo, hè. k Vind het alleen schandalig dat ze niemand iets hebben laten weten. Daar sta je dan ... juist gebotst (dus al helemaal overstuur), maar in 't gedacht dat je geen miserie hebt omdat je ingeschreven bent bij een assistance en dan zeggen ze je doodleuk dat het niet meer geldig is en dat je nog eens over de 250 € zal moeten betalen om geholpen te kunnen worden. Niet echt grappig. Maar zoals ik al zei : het is nu zo.
Ze konden inderdaad bijstand verlenen, maar dan wel tegen betaling van de volle pot.
ik rijd met een gele trophy - nummerke 16.
kan dus best zijn dat je ons al eens gezien hebt, want wij wonen in borgerhout (grens met deurne-zuid).
Gelukkig hoeft er nu geen schatting te gebeuren.
Bedankt voor de reacties

. k Ben in elk geval al heel blij dat ik mijn mg terugkrijg

.