





Tukker schreefColonJe kan hem natuurlijk ook gewoon één keer in de week starten en als je denkt dat de accu minder wordt laad je hem met een lader bij.

Superboer schreefColonBedoel je dat je hem start en een vervolgens een tijdje stationair laat draaien zonder er mee te rijden?




Powerman schreefColonDie van mij staat al weer een maandje stil , zodat mn banden wel vierkant lijken als ik een rondje rij.
Na een tijdje rijden zetten de banden zich weer een beetje en ben ik van dat gehobbel af.
Hebben julie hier ook wel eens last van

Powerman schreefColonHebben julie hier ook wel eens last van





Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.