Met deze weersomstandigheden is het inderdaad heel snel gebeurt. De schade lijkt me niet onherstelbaar en het eventuele deukje in je zelfvertrouwen zal ook wel snel slijten
gisteren moest ik remmen voor een stoplicht dat op oranje sprong. Ik had het al verwacht en dus mijn snelheid aangepast. een blik in mijn achteruitkijk spiegel deed me echter meteen gas geven en moedwillig door rood rijden. Het heerschap achter me kwam redelijk stuurloos aanglijden en was nooit op tijd stop gekomen.
Naderhand, op mijn werk wordt ik door de stagair aangesproken met de woorden. "Ben ik even blij dat je door het rode licht reed want anders was ik zo op je geknald".
Ik heb deze naieve puber even medegedeed dat als hij het ooit nog eens waagt zo dicht achter me te rijden ik hem hoogstpersoonlijk van zijn stageplek afhelp.
Eventuele boetes voor door roodlicht rijden hou ik in van zijn stagevergoeding. En het kost hem minimaal een flinke vlaai met slagroom.
Sindsdien komt hij me drie keer per dag koffie brengen.
Ik denk dat ik hem nog even in de waan laat dat ik echt pissig ben.
Wat is het leven toch mooi
