Vandaag eens de k&n filter een goed badje gegeven, en er kwam weer vanalles uit. Laten drogen, en de middenconsole ondertussen afgezwierd om mijn versnellingspook terug eens slickshift stijl vast te zetten. Hierna, mijn raampje vanachter opengedaan, raampjes naar beneden om een productje dat ik gespoten had in het tapijt, te laten verdwijnen uit de wagen.
Nu erjuist, alles terug gemonteerd, wil ik mijn raampje dichtritsen vanachter, lukt dat niet zekers

Zit zo stroef als iet, en de beide sluiters komen niet meer samen(de zip en de rits). Heb al wd40 op de rits gesmeerd en met warmte geprobeerd, maar lukt niet echt.
Iemand een idee?
En ja hoor, hij rijdt terug uitstekend
