




Lesheep schreefColonals ik jullie toch niet had.



Lesheep schreefColonIk weet nog dat mij pa zij als je nu een ford fiesta koop dan doen wij er wel een bedragje bij met betalen, Dus heb ik de prijs zo opgevoerd dat hij zich bedacht heeftEn ik niet bij de grijze massa terecht ben gekomen met mijn auto. Ik leef pas echt als ik in mijn tf rijdt. En dat heb ik niet als ik in een normale auto rijdt.
Dan is het een vervoermiddel die me van A naar B brengt. En in de mg tf is elke kilometer in mijn beleving een km waar ik optimaal van kan genieten.
Zo weten jullie gelijk hoe ik over mijn auto denk


Lesheep schreefColon
Zo weten jullie gelijk hoe ik over mijn auto denk

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.