door Bruno » zo mei 01, 2005 11:22 pm
Dikwijls is het olie van het bijvullen, waarbij een beetje werd gemorst.
Als je geen olie hebt moeten bijvullen zou ik er dus niet wakker van liggen, maar als je wel olie bij kan vullen zou ik eerst checken dat de bouten van het kleppendeksel niet wat kunnen bijgedraaid worden, ook de bourages van de nokkenassen kunnen al eens lekkages vertonen, maar aangezien je net nieuwe distributieriemen hebt gekregen, denk ik dat ze die ineens mee vervangen hebben, als ze slecht zouden zijn geweest. Maar er zijn nog mogelijkheden natuurlijk...
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer