In plaats van m'n vertrouwde forum layout zag het er helemaal anders uit.
En je weet... mensen zijn kudde dieren.
Het plaatje onder m'n naam is in de breedte wat "samengedrukt", maar dat kan aan mijn beeldscherm instellingen liggen. (Edit: is inmiddels aangepast)
Gelukkig doen alle functies het nog.
Moderators: suc6 ermee





