Het stekkertje wat aan de auto zit is bij mij namelijk kapot, waarschijnlijk is hij een keer tussen de softtop gekomen tijdens het openen van het dak
Ben al bij diverse garages geweest maar nergens zo'n ding te krijgen, en ook op eBay al gezocht maar niets gevonden.





