Dus ik naar buiten 20 cm sneeuw van de auto geveegt.
En een gieter lauw water gehaald om over de deur naden te knikkeren,
Want deze zaten vol met sneeuw door de stuifsneeuw die we gehad hebben. De bijrijders deur heb ik open gekregen maar aan de bestuurders kant niet. Het knopje springt daar ook niet omhoog als ik de afstandsbediening druk. Kan dat aan de kou liggen? Ik heb ook nog niet kunnen proberen of hij met de sleutel open gaat omdat het slot bevroren was en mijn vrouw al wat laat voor haar werk was. Dus is ze maar van de andere kant in gestapt








