Zijn er hier al gegadigden om op 28-29 mei door Nederland te touren?
Wij zullen naar alle waarschijnlijkheid als startlokatie Alphen-Chaam: kiezen.
Fredje
Remieme-Em-Gee-Efke
SundayOnline
...




Ronald MG TF schreefColonAmai, ge zijt er al vroeg bij....![]()
Dat kan ik nu nog niet zeggen hoor....
I'll get back on this...





Janmgf schreefColonZijn er nog anderen die daar ook beginnen?






Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.