Achterklep geopend en al mijn koelvloeistof verdwenen. Kak! Niet weer een HGF he! Meteen oliepeil gechecked maar die was mooi zwart en op perfect niveau. Hmm... Lekkage ergens anders? Even onder de auto kijken.
En ja hoor bij de voorbumper zag ik roze druppeltjes op straat vallen. Aangezien ik nog nooit roze regen had gezien was ik er vrij zeker van dat dit koelvloeistof was. Het was niet veel dus het was nog maar een klein lekje.
De ANWB gebeld en een uurtje gewacht. Hij kon verder niets doen dan aanvullen met water en achter mij aanrijden naar het inmiddels door mij al gebelde Auto Servicepunt Nijmegen. Daar aangekomen was inmiddels de koelvloeistoftank alweer een paar centimeter gezakt.
Daar staat ie nu. Weusthof wordt door hun even gecontact of er een tweedehandsie is en anders komt er een nieuwe in.
Hmm... het zit even niet mee de afgelopen week. Eerst schade en nu dit weer.[/img]





