BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
MG Rover Nederland failliet
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    MG Rover Nederland failliet

    door Ralph » wo apr 27, 2005 7:53 pm

    Uitgegeven: 27 april 2005 17:05
    Laatst gewijzigd: 27 april 2005 17:16

    UTRECHT - De rechtbank in Utrecht heeft woensdag de importeur MG Rover Nederland failliet verklaard. Dit is gebeurd op verzoek van de Vereniging van MG Rover Dealers. Er zijn verschillende klanten die auto's hebben besteld die nog niet zijn afgeleverd. De MG Rover dealers doen hun uiterste best deze auto's alsnog te leveren.

    De garantie op de nieuwe auto's is verstrekt door de fabrikant die niet meer aan zijn verplichtingen kan voldoen. Volgens een woordvoerder van de verkopers is er voor de mensen die een nieuwe auto hebben besteld een dealergarantie met dezelfde voorwaarden als de fabrieksgarantie.


    De laatste maanden is een aantal auto's afgeleverd met onderhoudsgarantie van drie jaar die MG Rover Nederland heeft afgegeven. Ook deze kan niet meer nagekomen worden. Iedere MG Rover dealer tracht met hun klanten in overleg tot een redelijke oplossing te komen. Alle verkopers van de automerken in Nederland zijn verenigd in de Vereniging van MG Rover Dealers.

    Het Britse Rover ging recentelijk failliet. Er zijn inmiddels meer dan tweehonderd partijen die geïnteresseerd zijn in de overname van (delen van) Rover. Een faillissement hoeft volgens de woordvoerder van de dealervereniging niet te zeggen dat het ook echt is afgelopen. "Kijk maar eens naar Daf. Dat draait nu heel goed."


    Bron: http://www.nu.nl
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo apr 27, 2005 8:27 pm

    Ik hoop het allerbeste voor ze!

    MGF
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » di mei 10, 2005 4:19 pm

    Je hoeft bij Rover toch geen aanbetaling te doen? Dus er is toch geen probleem voor de nieuwe klanten dan? Alleen voor de mensen die al wel een auto hebben en garantie claimen, toch....?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten