Het ligt een beetje aan je rijstijl hoe je een Phoenix ervaart. Rij je met een lager toerental, dan is het goed uit te houden. Maar hoe hoger je toerental, hoe luider hij klinkt.
Met een hardtop klinkt het al een stuk rustiger in het interieur, maar heb je wel meer resonantie.
Met de softtop neer is het heerlijk om naar de Phoenix te luisteren.
Rijdt je echt een flink eind snelweg met de kap dicht, zal het je mogelijk gaan irriteren. Maar dat zal je met elke sportuitlaat hebben. Een goed gesprek voeren zal toch enige stemverheffing vergen
Maar als ervaren Phoenix rijder zal ik hem nooit vrijwillig omruilen voor eender welke andere uitlaat
Eigenlijk is het heel simpel samen te vatten: Je houdt ervan of je gruwt ervan.
