ik heb een vervelend probleempje: de draai-schakelaar van m'n verwarming is afgebroken binnenin. Ik heb 'm wel terug kunnen verwijderen, maar kan op dit moment m'n verwarming niet meer af/aanzetten, wat in dit weer ongeloof vervelend is. Heeft iemand van jullie zo'n schakelaartje liggen die hij asap zou willen versturen? Eeuwige dankbaarheid wacht u:-)






