





Bruno schreefColonZelf heb ik een set van Focal in mijn F. Verder een Alpine versterker en een Alpine radio. Het geluid dat dit voortbrengt is schitterend. T'lijkt wel of er een sub in zit, maar dat is niet zo, alles achter de gewone plaatsen gemonteerd, dus je ziet er niks van (buiten dan de versterker die achter de zetel zit). On the other hand : Wie heeft er een radio nodig in een F, als deze F op zich mooi klinkt ?



Powerman schreefColonHet begon allemaal zo mooi - Focal

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.