BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Hardtop bekleding
  • Avatar gebruiker
    EdwinH
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON vr jul 16, 2010 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    Hardtop bekleding

    door EdwinH » wo okt 27, 2010 9:34 am

    Sinds van de week zit de hardtop er weer op. Bevalt prima eigenlijk moet ik zeggen.
    Jammer is wel dat de bekleding los komt van het foam (alleen aan de kant van de bestuurder). Waarschijnlijk hebben er veel personen in gereden die lekker met het hoofd tegen het dak aan't schuren waren.

    Mijn vraag is nu hoe kan ik het beste het dunnen stofje wat nu continu aardig irritant op m'n hoofd hangt terug kan plakken? tegen het dak aan.
    Hoor graag van jullie.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » wo okt 27, 2010 9:48 am

    De hemel er vanaf halen en kijken of je met een plakmiddel onder het stof komt misschien?
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    EdwinH
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON vr jul 16, 2010 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door EdwinH » wo okt 27, 2010 9:55 am

    Iemand wel 's met wat lijm (spray) aan de gang geweest hiervoor?

    zoiets:
    Afbeelding

    Lijmspray 74 is een contactlijm in een spuitbus, die speciaal is ontwikkeld voor het verlijmen van schuimmaterialen en bekleding op elkaar en op vele andere materialen. Geschikt voor het maken van kopse verbindingen en bolle vormen van schuimmateriaal. Droogt snel en heeft een snelle sterkteopbouw. Het gebruikte drijfgas tast de ozonlaag niet aan.
  • Marynus
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON zo jun 17, 2007 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON Dordrecht

    door Marynus » ma nov 01, 2010 3:48 am

    Ik had hetzelfde probleem en heb de hemel opnieuw laten bekleden (www.autobeklederijhoegee.nl/). Kostte wel wat, maar ziet er weer schitterend uit!
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » ma nov 01, 2010 11:12 am

    Zelfde probleem hier, pas hardtopje gekocht. Ben er nog niet aan begonnen omdat ik niet wist welke lijm ik veilig kan gebruiken zonder schade. Spraylijm is mij niet bekend, waar te bestellen :P ?
    De nachtspotter!
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten