Iemand wel 's met wat lijm (spray) aan de gang geweest hiervoor?
zoiets:
Lijmspray 74 is een contactlijm in een spuitbus, die speciaal is ontwikkeld voor het verlijmen van schuimmaterialen en bekleding op elkaar en op vele andere materialen. Geschikt voor het maken van kopse verbindingen en bolle vormen van schuimmateriaal. Droogt snel en heeft een snelle sterkteopbouw. Het gebruikte drijfgas tast de ozonlaag niet aan.