door ttdesign6 » ma okt 25, 2010 3:14 pm
Forum vrienden,
En dan met name de rijders in Zuid-Limburg of net over de grens. Ik heb vandaag ook de TF katalysator ontvangen en wil het geheel nu liefst zo snel mogelijk onder de F zetten.
Probleem is dat het November is en dat ze op de plaats van mijn grage in 1937 toch maar een huis hebben gebouwd, wat betekent dat ik genoodzaakt ben aan de straat te gaan knutselen. Wie o wie is er in het bezit van een garage of een vliegtuighangaar om dit klusje samen te klaren? Uiteraard tegen een vergoeding.
Groeten,
Tom
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman