

Rick schreefColonVandaag bezig geweest om mijn slotbouten te vervangen. De dop je was al kapot, dus naar Weusthof gereden in de hoop dat hij de juiste dop had. Gelukkig had hij die. Inmiddels zijn er met moeite 3 slotbouten vervangen door normale bouten, alleen krijg ik er 1 niet los. Vandaag zijn er 2 doppen gesneuveld om de laatste slotbout los te krijgen, maar zonder resultaat.
Heeft iemand een idee om de slotbout los te kunnen krijgen?
Is er een andere oplossing dan uit boren?







Bruno schreefColon@ Rick, van bij mij zal het wel niet zijn, want zoals je weet trek ik wielmoeren altijd aan, op moment.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.