

schrokke schreefColonIn de eerste plaats zou ik het koelwater niveau checken en/of de verwarming nog werkt. Pas als dat in orde is kan je er van uitgaan dat het een elektrsch probleem is.


schrokke schreefColonDe rood omcirkelde sensor is die voor de ecu. Diegene die jij moet hebben is die voor het dashboard. Die zal zeker niet ECU temp sensor noemen.
Vervangen is niet zo moeilijk, doe het wel bij koude motor en houd de nieuwe sensor klaar. Houd tijdens de wissel hetgat efke's dicht met uw duim. Als het enigszins goed is gelukt is er niet veel koelwater verloren gegaan en moet je enkel maar bijvullen zonder ontluchten.

schrokke schreefColonNormaal gezien had ik u nog moeten adviseren om de sensor door te meten om er zeker van te zijn dat deze defect is. Omdat de rest van uw dashboard nog werkt zal het wel de sensor zijn.
Succes



jantje schreefColonWat is een kroonsteentje?

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.