






RemcovanKuilenburg schreefColonVrienden,
Zoals het al enige tijd een gebruik is gaan wij ook dit jaar weer een Dynotest dag houden. Aangezien wij niet echt content waren met de Dyno in Goes zijn wij na enige mailwisselingen met Goes tot het besluit gekomen om dit hoofdstuk te sluiten. Wij hebben, denken wij, een goede nieuwe partner gevonden. Het is Speedcentre in Geldermalsen geworden.
http://www.speedcentre.nl/speedcentre/home.html
Wij hebben naar meerdere opties gekeken maar kwamen er steeds achter dat een aantal potentiële te veel geld vroegen. Wij zijn van mening dat het voor ieder betaalbaar moet zijn. Vandaar de keuze op Geldermalsen.
Prijzen € 50,-- pp inclusief lunch en drinken bij -15 personen.
Prijzen € 45,-- pp inclusief lunch en drinkenbij +15 personen.
Wij zitten er over te denken om het op 11 december te gaan houden. Dit nog even onder voorbehoud of de bank beschikbaar is.
Wie gaan er mee?
01. Remco................MG F MPI
02. mrcarribean......................MG ZR
03. mrcarribean collega............MG ZR
04. mrcarribean collega............MG ZR
05. mrcarribean collega............MG ZT
06.
07.
08.
09.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Aangezien wij de MG voorrang willen geven weer een reserve lijst. Deze gaan wij gebruiken om aan te vullen waarvan de Alfa natuurlijk op de laatste plaats komt![]()
Reserve lijst
01. mrcarribean collega........... Rover 620 TI
02. mrcarribean collega............Alfa


RemcovanKuilenburg schreefColonAangepast over de MG's. Maar we geven eerst de mogelijkheid om voor de MG rijders in te schijven. Daarna komen de Rovers pas aan bod. Het is toch een MGF.be aangelegenheid

RemcovanKuilenburg schreefColonZullen wij je dan even op de reserve lijst zetten? En laat het weten als je meer weet

Bart-K schreefColonZet mij voorlopig maar op de reservelijst.



Bruno schreefColonuiteraard doe ik mee.
Weet alleen nog niet met de welke. Waarschijnlijk de F, daar ik nog een kleine modificatie ga doorvoeren wat enginemanagment betreft.
T'zou in ieder geval ook leuk zijn om de racer op de bank te krijgen, maar daar heb ik dan een trailer voor nodig en iemand die hem tot daar kan brengen, desnoods met de Mercedes.
Dus :
- F (zeker)
- Racer (OV)


Carl schreefColonTe info: van de drie MGF die ik heb is er geen enkele MPi bij... Het wordt dus moeilijk voor mij om met een MPI te komen. De VVC daarentegen zal wel redelijk lukken
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.