Kasper schreefColonZie hier de wondere wereld van het MGF alarm.
Vaak is de sensor in de T-bar (in het stuk tussen de stoelen) de schuldige. Deze sensor heeft nu en dan wel eens kuren, zonder aanwijsbare reden.
ik mag mij ervaringsdeskundige zonder oplossing noemen (behalve dan de sensor los te koppelen)

Zó herkenbaarKasper schreefColonHiermee sluit je de werking van de perimetrische sensor uit en zal bij een juiste diagnose het luidruchtige probleem niet meer optreden, dit meestal naar volledige tevredenheid van de buren en andere omwonenden, daar menig alarm een voorkeur hebt om 's-nachts de wereld te vertellen dat er een MGF met vals alarm staat.

Sas schreefColonZó herkenbaarKasper schreefColonHiermee sluit je de werking van de perimetrische sensor uit en zal bij een juiste diagnose het luidruchtige probleem niet meer optreden, dit meestal naar volledige tevredenheid van de buren en andere omwonenden, daar menig alarm een voorkeur hebt om 's-nachts de wereld te vertellen dat er een MGF met vals alarm staat.Maar er zijn er dus meer die hier last van hebben! En die sensor zit bij F en TF dezelfde plaats neem ik aan?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.