



Ian schreefColonHeb hetzelfde probleem gehad pienskens.
Onderdeel kost iets van een 130 euro's. Elke keer dat ik gas gaf, trok hij ineens naar rechts en begon hij te zweven. Bij nader kijken, was mijn rollement deels beetje scheef, maar ook versleten( je kon het niet meer aantrekken). Om kosten te besparen, hebben ze een extra rondelletje rond de bout gedaan om deze harder aan te trekken. Gaat weer een tijdje mee, maar na paar duizend km's zal het toch vervangen moeten worden.


Ian schreefColon@ mc
Beetje vriendelijker kan ook nog.. Is trouwens al vervangen. Was een tijdelijke oplossing aangezien het onderdeel gewoonweg niet binnen was en nog toen niet zo noodzakelijk was.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.