





jaapieooo schreefColonttdesign6 schreefColonDas minder! Weet je waaraan het ligt?
ik heb vlak voor de auto naar de stalling ging een K&N luchtfiler erop gezet. Toen reed die 1 dag goed, erna slecht en nu start hij niet eens meer. Misschien moet ik iets meer brandstof geven? Anders zet ik de originele wel terug. Weet dat het offtopic is, ik plaats mijn probleem wel officieel elders.


Ian schreefColonIk snap je laatste quote post niet echt.
Heb je eens gevoeld dat de buis van je filter goed aansluit aan de gasklep? Wie weet zit hij er niet goed op en zuigt hij valse lucht?(indien dit absolute zever is, mijn excuses) Zou gewoon zien dat alles perfect aangedraaid is, goed verbonden is.


Ian schreefColonDie twee zwarte buizen gaan volgens mij je auto niet doen stotteren, aangezien ze frisse lucht leveren naar je filter.. Kan altijd, maar denk dat je filter toch genoeg lucht moet krijgen.. Heb je per ongeluk geen kabeltje los gemaakt? Fotoo'tje filter montage?


ttdesign6 schreefColonAl hebben we niet hetzelfde probleem. De beschrijving voldoet wel. En wat bedoel je met het slecht rijden van de auto? Stottert hij?



Nu, helemaal niets meer!
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.