Hallo Pieter en Welkom,
Na de F en nu de Trophy, ga je pas echt fun beleven aan je MG's nu je dit forum kent
trophy schreefColonVraag: Welke maat velgen kan ik gebruiken voor de Trophy ivm de grotere remschijven 304 mm en blokken? Er zit nu 16 Inch, steek 4*95? op denk ik. Passen de 16 inch van een TF er ook op? Ik ben nl op zoek naar een tweede set voor winterbanden.
Steek (of PCD) is 4x95.25
OEM velgen die passen in combinatie met de AP remmen zijn
Trophy velgen (uiteraard)
11-spoke TF velgen*
Ultra Light Wheels (zeldzaam)
half-OEM Zweedse velg
half OEM, wegens nooit in productie geraakt wegens faillisement. Gelimiteerd en dus behoorlijk zeldzaam.
*) De 11-spoke TF velgen worden in verschillende kleuren aangeboden
zilver (standaard), shadow chrome (o.a. op de LE80th), satijnglans zwart (oorspronkelijk reservewiel, later ook op de LE500), geel (reservewiel op de LE500).