Het voorste subframe is zeker niet idiot proof. Erop landen is funest, dat is in de projecten wel terug te lezen.
Belangrijkste is in 1e instantie dat je een safe gevoel hebt achter het stuur, naast het niet trillen is het ook belangrijk dat de auto netjes rechtuit blijft rijden, ook bij 150+ en handjes van het stuur.
Even laten uitijnen is niet onverstandig, niet dat je de eventuele verdere schade kunt zien, je banden hebben hierdoor wellicht een veel langer leven. Een goede band en bandencombinatie is essentieel voor het weggedrag van een F.
Tja en verder: welkom bij de club van mensen die nu weten dat een F niet altijd even makkelijk in de omgang is
(10 jr+ member

)