EIKEL
wat een ellende .....





RacingGreen schreefColonDit bewijst nog maar eens dat veel mensen de regels van een rotonde NIET kennen. Erop = voorrang, er niet op = geen voorrang!
Soms wou ik dat ik met een versleten Hummer reed, dan kon ik ze bewust in hun deur rijden wanneer ze vol zelfvertrouwen de rotonde op gevlogen komen...
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.