door RemcovanKuilenburg » di sep 28, 2010 11:23 pm
Ik heb een soort gelijke discussie gehad met mijn APK. Dit ging over een gelaste draagarm. Na een steekproef heb ik het aan de steekproef keurmeester gevraagd. Die vertelde dat als het een versteviging betreft er geen afkeur is. Dus je moet het met je subframe gooien op versteviging en als je het netjes afwerkt zie ik geen probleem.
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Lid van MG Car Club UK.