Ik heb zojuist de nieuwe autoradio gemonteerd die ik gekocht had samen met een set van Magnat 16,5cm speakers voor in de deuren. Na de autoradio gemonteerd te hebben was het geluid al wat beter.
Ik ben toen verder gegaan met het demonteren van het deurpaneel en de vervanging van 1 enkele speaker. Ik kwam echter tot de conclusie dat aan het draad van de deurspeaker een zwart kastje zit met een 6-tal aansluitingen. Voor tweeter, woofer en nog 1.
Deze was inmiddels vochtig en ook behoorlijk roestig. Weet iemand wat dit kastje doet? Ik denk namelijk dat deze ook weleens de schuld kan zijn van het niet helemaal perfecte geluid dat ik nu bereikt heb met de vervanging van radio en speakers.
Ik heb helaas geen foto's kunnen maken in verband met het beschikbare licht nu het avond is
Hopelijk heeft iemand een idee....
Groeten,
Gijs
p.s.
De eerste paar weken met mijn MGF ... geweldige auto!


